Karyaseni

Screen

Profile

Menu Style

Cpanel
Info: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.

Novel

Awas! Bila Hati Dah Sayang


Awas! Bila Hati Dah Sayang
Click here to enlarge
RM 20.00
Biasa: RM 23.00
Diskaun: RM 3.00
PDF Save page as PDF
Print Print this page
E-mail Email to a Friend

Product SKU: 978-967-0246-16-1


Product: Awas! Bila Hati Dah Sayang

Semenanjung : RM23
Sabah/Sarawak : RM26
( Diskaun RM3 Untuk Pembelian Online )


Cinta hadir tanpa diundang. Sekeras mana pun kita cuba menolak namun perasaan itu tetap hadir dalam diri. Ikram nekad tidak mahu jatuh cinta lagi setelah kecewa dengan cinta pertamanya. Kehadiran Syafiqah berjaya membuka hatinya, namun ego membatasi segalanya. Dalam diam dia jatuh cinta, namun sukar melafazkan kata indah itu. Hanya gurauan menjadi pembual bicara.
 
            “Duduk dalam bilik aircond pun rasa panas ke? Ni kulit orang ke kulit buaya ni? Pelik betul. Macamlah kau sorang  je yang putih. Aku pun putih juga tapi tak ada merah macam kau pun. Orang kata, kalau muka kita tiba-tiba merah bila berdepan dengan seseorang, tu tandanya kita sukakan orang tu. Itu kata oranglah, aku tak kata. Kau suka kat aku ke?” - Ikram
 
            Gurauan demi gurauan membuatkan hati wanita Syafiqah sering terusik. Dia turut mempunyai rasa yang sama namun cuba menepisnya. Bagi Syafiqah, cintanya hanya milik Khairil, teman sewaktu zaman persekolahannya meskipun Khairil sedikitpun tidak mempunyai perasaan terhadapnya.
 
            Keadaan semakin keruh dengan kehadiran Amalina, bekas kekasih Ikram yang kembali menagih cintanya. Begitu juga dengan kehadiran Khairil yang mula menyimpan perasaan pada Syafiqah. Sedangkan itulah gadis yang amat dibencinya pada suatu ketika dahulu.
 
            “Bakal isteri!!! Baru bakal isteri tapi kau dah nak berlagak. Kalau dia bini kau sekalipun bro,  aku tetap akan rampas dia dari kau. Aku tak pernah jatuh cinta, dan sekali aku jatuh cinta selamanya aku akan menyintai dia!!!” - Khairil.
 
            Perasaan cemburu dan syak wasangka seringkali menjadi permainan. Pelbagai konflik mula timbul dan menjadi rencah dalam kehidupan mereka. Apakah kesudahan cinta mereka? Berjayakah Amalina memiliki semula Ikram? Dapatkah Khairil memikat hati Syafiqah? Dan apakah pengakhiran hubungan Ikram dan Syafiqah?


Ask question about this book


Add comment


Security code
Refresh


  • Ikuti Kami Di Facebook

You are here: Beli Online Novel Awas! Bila Hati Dah Sayang

logo

KARYASENI, merupakan sebuah syarikat penerbitan novel yang ditubuhkan pada akhir 2010. Bermula dari sebuah laman sesawang penulisan2u pada tahun 2006, kini kami bergerak selangkah ke hadapan dengan mewujudkan syarikat penerbitan KARYASENI... baca lanjut

Waktu Perniagaan

taxt_bottem_border

Waktu Perniagaan:
Isnin-Jumaat,

10.00 am - 5.30 pm

Online Support:
24 Jam - Setiap Hari

SMS :
akan datang

Peta Lokasi Premis

taxt_bottem_border

footer_map

Hubungi Karyaseni

taxt_bottem_border

Alamat Perniagaan:

Penerbitan Karyaseni Sdn. Bhd
Karyaseni Enterprise
15-A, Jalan Suarasa 8/3,
Town Part 1,
Bandar Tun Hussein Onn,
43200 Cheras,
Selangor

Tel: 03-90744144
Fax: 03-90751144
Email : Admin@karyaseni.my