Karyaseni

Screen

Profile

Menu Style

Cpanel
Info: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.

Novel

Love You Mr. Arrogant


Love You Mr. Arrogant
Click here to enlarge
RM 15.00
Biasa: RM 18.00
Diskaun: RM 3.00
PDF Save page as PDF
Print Print this page
E-mail Email to a Friend

Product SKU: 978-967-0246-18-5


Product: Love You Mr. Arrogant

Semenanjung : RM18
Sabah/Sarawak : RM21
( Diskaun RM3 Untuk Pembelian Online )


Zaara Amirah punya impian yang sama seperti impian tipikal gadis biasa, iaitu membina rumah tangga yang bahagia bersama insan yang dicintainya. Namun impiannya musnah sebaik saja dia terjerat di dalam perangkap lamaran paksa dari seorang jejaka yang asing dalam hidupnya, Zafriel Irham. Dek kerana ingin terlepas dari genggaman Sherry, menantu pilihan ibunya, Zafriel Irham memaksa Zaara Amirah menjadi isterinya dengan menjadikan sebuah janji sebagai modal.

"Itu harga yang kau perlu bayar sebab tak kotakan janji. Sekarang jangan banyak cakap, kahwin dengan aku. Titik." – Zafriel Irham

Demi sebuah janji, Zaara Amirah reda menerima kehendak Ilahi. Biarpun tiada cinta, Zaara Amirah rela demi menjaga maruah diri dan keluarganya dari dipijak-pijak jejaka bongkak itu sewenang-wenangnya.  Namun Zaara Amirah tidak menyangka, keputusannya itu membuatkan hidupnya kacau-bilau melayan karenah Zafriel Irham yang berhati kering dan tinggi egonya. 

"Apa? Atas lantai ni?"

"Kat mana-mana saja yang kau suka. Tapi bukan atas katil mahal aku ni. Buat kotor saja."

"Kotor? Awak yang nak kahwin dengan saya kan, lepas tu awak cakap saya kotor pulak? Kalau awak tahu saya kotor, buat apa awak kahwin dengan saya? Awak fikir tak perasaan saya bila awak paksa saya kahwin dengan awak dulu? Awak fikir pasal diri awak saja, kan? Pasal saya ni awak tak fikir langsung. Awak ni memang tak guna!"

Berhadapan pula dengan Puan Sri Maryam, ibu mertuanya dan Sherry yang membenci dirinya, hidup Zaara Amirah tidak lagi aman. Kehadiran Hadry Hakimi, sepupu Zafriel Irham yang cuba merapatinya, mengeruhkan lagi keadaan.
Keadaan bertambah parah apabila tanpa sedar, dia telah jatuh hati pada suaminya biarpun dia tidak dilayan seperti seorang wanita yang bergelar isteri.

"Aduhh! Kenapa dengan aku ni? Kenapa aku rasa rindu sangat ni? Macam orang gila bayang saja lagaknya ni. Padahal baru beberapa jam dia pergi. Takkanlah aku dah jatuh hati dengan mamat berlagak tu? Aduhh… tapi..." – Zaara Amirah

Adakah kebahagiaan akan menjenguk hidup Zaara Amirah apabila dia sudah jatuh hati pada jejaka bongkak itu? Atau menunggu balasan jejaka itu ibarat bulan pada waktu malam menanti matahari menjelma pada waktu siang? Zaara Amirah terus menanti...


Ask question about this book


Add comment


Security code
Refresh


  • Ikuti Kami Di Facebook

You are here: Beli Online Novel Love You Mr. Arrogant

logo

KARYASENI, merupakan sebuah syarikat penerbitan novel yang ditubuhkan pada akhir 2010. Bermula dari sebuah laman sesawang penulisan2u pada tahun 2006, kini kami bergerak selangkah ke hadapan dengan mewujudkan syarikat penerbitan KARYASENI... baca lanjut

Waktu Perniagaan

taxt_bottem_border

Waktu Perniagaan:
Isnin-Jumaat,

10.00 am - 5.30 pm

Online Support:
24 Jam - Setiap Hari

SMS :
akan datang

Peta Lokasi Premis

taxt_bottem_border

footer_map

Hubungi Karyaseni

taxt_bottem_border

Alamat Perniagaan:

Penerbitan Karyaseni Sdn. Bhd
Karyaseni Enterprise
15-A, Jalan Suarasa 8/3,
Town Part 1,
Bandar Tun Hussein Onn,
43200 Cheras,
Selangor

Tel: 03-90744144
Fax: 03-90751144
Email : Admin@karyaseni.my