Karyaseni

Info: Your browser does not accept cookies. To put products into your cart and purchase them you need to enable cookies.

Yang Manis


Yang Manis
Click here to enlarge
RM 16.00
Biasa: RM 19.00
Diskaun: RM 3.00
PDF Save page as PDF
Print Print this page
E-mail Email to a Friend

Product SKU: 978-967-0246-47-5


Product: Yang Manis

Semenanjung : RM19
Sabah/Sarawak : RM22
( Diskaun RM3 Untuk Pembelian Online )



IMANIAH SOFEA tak kisah orang nak kata apa tapi kalau Iman dah suka, Iman tak peduli apa orang kata. Janji Iman suka. Kalau nak kata Iman perigi cari timba pun tak ada masalah. Iman gembira juga.

“Aku nak pikat Raees Hamzah.”

“Apa?”

“Aku nak pikat Raees Hamzah.”

“Kau sedar tak apa yang kau cakap ni, Iman? Kerja memikat tu bukan kerja orang perempuan tau tak. Tu kerja orang lelaki. Serupa perigi cari timba. Tapi kau ni bukan perigi lagi. Tapi perigi buta. Sudahla buta, tak ada air pula.”

Iman tak peduli apa kata sahabat baiknya, Nawal. Iman rasa hanya Raees Hamzah  paling layak menemani hidupnya.

RAEES HAMZAH pun rasa pelik. Kenapa dia boleh suka dengan gadis yang memiliki rambut seperti ekor tupai itu daripada seorang ustazah? Walaupun gadis itu dikatakan ‘tidak cukup kain’ tapi tetap ada manisnya.

“Perempuan macam tu yang hang pilih?”

“Kenapa dengan dia? Gadis yang aku pilih adalah, bila aku pandang dia, perasaan aku jadi sejuk. Penat aku jadi hilang. Susah aku jadi senang. Bukan lagi aku pandang, lagi aku bengang.”

Memang Iman tidak lengkap sifat Muslimahnya seperti Humairah, tapi di mata Raees, Iman lebih nampak suci berbanding seorang ustazah yang mempunyai lidah yang agak bahaya. Namun berjayakah Raees mengubah si manis Iman seperti yang diharapkan? Dan mampukah Iman berubah demi sebuah cinta?


Ask a question about this product



You are here: Beli Online Novel Yang Manis
logoKARYASENI, merupakan sebuah syarikat penerbitan novel yang ditubuhkan pada akhir 2010. Bermula dari sebuah laman sesawang penulisan2u pada tahun 2006, kini kami bergerak selangkah ke hadapan dengan mewujudkan syarikat penerbitan KARYASENI... baca lanjut

Waktu Perniagaan

  • Waktu Perniagaan:
    Isnin-Jumaat,

    10.00 am - 5.30 pm
  • Online Support:
    24 Jam - Setiap Hari
  • SMS :
    akan datang

Peta Lokasi Premis

Hubungi Karyaseni

Alamat Perniagaan:

Penerbitan Karyaseni Sdn. Bhd
Karyaseni Enterprise
15-A, Jalan Suarasa 8/3,
Town Park 1,
Bandar Tun Hussein Onn,
43200 Cheras,
Selangor

Tel: 03-90744144
Fax: 03-90751144
Email : Admin@karyaseni.my